Senin, 18 Mei 2009

Kuatkanlah aku , Ampunilah aku ya ALLAH....

Kuatkanlah aku, sebegitu keras dan kencang cobaan yang datang padaku, haruskah aku bertahan atau aku lari demi aku hindari rasa sakit perih ini, ya ALLAH hamba berserah kepadaMU, hamba bermohon kabulkan permohonan hamba, hamba begitu kecil dan penuh kesalahan memohon ampun, jangan beri hamba cobaan yang hamba tak sanggup ya Allah, akhiri badai ini, sebegitunya kah aku menyakiti perasaan orang-orang yang hamba sayangi, hamba mohon ampun ya Allah, hanya kepada engkau hamba berserah diri ampuni hamba, bukakan lah pintu mata hati orang-orang pada benci sama hamba, yang mungkin juga tersakiti oleh hamba, lindungilah kami dalam lindungan MU ya Allah, hamba memang tak pantas memohon kepadaMU, apa lg hamba sering melupakan MU, tapi hamba yakin KAU maha pemaaf lagi maha penyayang, dan mau memberi hamba harapan ya Allah, dengarkanlah hati kecil hamba...kepada Mu lah hamba mengadu, tiada tempat selain kepada ENGKAU ya ALLah.....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar